KOMMENTARER - Spectoccasio
<br>
<br>
Visst är det härligt med nöjda kunder! 
<br>
<br>
Läs gärna hur de upplevde bilderna och själva fotograferingen...


Vilka fantastiska bilder! På en skala från 1-10 får du 15 på flera av bilderna.

Vilka jättefina bilder, jag är förvånad att jag faktiskt tycker att jag är så fin. Bilderna är så otroligt klara, ögonen bara lyser ju. Jättefina bilder som jag är väldigt glad för.

VILKA FINA bilder du har tagit!!!! Där fanns inget foto som vi inte tyckte om, alla var lika bra och med lite olika motiv.

Inga problem att "posera" för henne, glad och proffsig som hon är märktes inte att hon plåtade när munnen gick på en.

Tusen tack! Du är toppenduktig. Det var många bilder vi tyckte om. Och vilken natur du fångat in. Det var dessutom jätteroligt att vara med dig.

Vilka fantastiska bilder som du har tagit!!! Och så snabb du var på att få dem färdiga.
 
Wow vilka fina bilder! Tusen tack!

Jättemånga fina!! Vad duktig du är! Och snabb!!

As usual, I can't decide which photo is my favorite!! I especially love the one on the steps with all of the kids together. Thank you again. You were wonderful to take these photos that will bring smiles to our faces for the rest of our lives.

These pictures are amazing, as always!  You are beyond talented.  Not to mention how you relate to my daughter.  She was talking about you all week!  

Thank you so much! The photos are lovely! I couldn't have asked for a better experience for her first photo shoot!

Just checked out the pictures....WOW!!!!!! I had no idea you could do so much with so little!!

I LOVE THEM!



Visst är det härligt med nöjda kunder!

Läs gärna hur de upplevde bilderna och själva fotograferingen...

Vilka fantastiska bilder! På en skala från 1-10 får du 15 på flera av bilderna.


Du lyckades verkligen få fram den känsla och stämning som vi ville ha, utan att vi kunde beskriva det i ord.


Vilka jättefina bilder, jag är förvånad att jag faktiskt tycker att jag är så fin. Bilderna är så otroligt klara, ögonen bara lyser ju. Jättefina bilder som jag är väldigt glad för.


VILKA FINA bilder du har tagit!!!! Där fanns inget foto som vi inte tyckte om, alla var lika bra och med lite olika motiv.


Inga problem att "posera" för henne, glad och proffsig som hon är märktes inte att hon plåtade när munnen gick på en.


Tusen tack! Du är toppenduktig. Det var många bilder vi tyckte om. Och vilken natur du fångat in. Det var dessutom jätteroligt att vara med dig.


Vilka fantastiska bilder som du har tagit!!! Och så snabb du var på att få dem färdiga.


Wow vilka fina bilder! Tusen tack!


Jättemånga fina!! Vad duktig du är! Och snabb!!


As usual, I can't decide which photo is my favorite!! I especially love the one on the steps with all of the kids together. Thank you again. You were wonderful to take these photos that will bring smiles to our faces for the rest of our lives.


These pictures are amazing, as always! You are beyond talented. Not to mention how you relate to my daughter. She was talking about you all week!


Thank you so much! The photos are lovely! I couldn't have asked for a better experience for her first photo shoot!


Just checked out the pictures....WOW!!!!!! I had no idea you could do so much with so little!!


I LOVE THEM!